Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gadget

Niesulice


Jak dla mnie lepiej było zrobić w pozomie + te napisy nie wyglądają dobrze zwykły podpis wystarczy


skleil


Nawet ich nie zauważyłem


Zawsze w obserwowanych mam masę twoich prac i każda po prostu miażdży.
Pozdrawiam


wstemplował bym te włosy przy lewej ?skroni?, poza tym chylę czoła


bardzo dobre ;] tylko ta frotka na ręce i obrączka/pierścionek psuja efekt


klimat miazga


wbudowana, ktora zapewne nie ma mocy wiekszej niz 20lp to raczej duzo nie zdzialasz, jesli chcesz to ci moge pozyczyc mojego zabytowego sunpaka jak przyjade do zar (razem z nadajnikiem i odbiornikiem) i wtedy sobie popstrykasz bo ja poki co i tak nie mam czasu zabardzo, z tym ze nie wiem kiedy w zarach bede. A ta przyslona dalej mnie ciekawi ale skoro tak mowisz to pewnie tak jest ;] ja za szklem nie stalem tylko ty ;]


maju mistrz ;] a foto calkiem spoko ;] zazdroszcze szkielka :D


nie wiem jak w IE ale na FF dobre swiatlo (chociaż przydalaby sie jakas lampa chociaz na 1/4 mocy zeby siwego doswietlic, sadze ze przyslona to troche przesada (po co powyzej f11 robic, skoro fish juz na 5.6 ma mega glebie ostrosci) no i zbyt centralnie jak dla mnie, pozatym wszystko ok

ale mi sie wyklad napisal :D


swietna fota !, troche ostrosc uciekla (albo juz mnie tak oczy bola:P) ale klimat mega ;]


pomysl ciekawy, wykorzystywany juz przez kilka osob (polaczenie 2 tego typu fot), ale sczerze mowiac to zje***** lewa strona ok ale prawa poszla wpizdu przez ostrosc (a raczej jej brak), po mojemu to ostrosc ustawiles na murku/rurce a nie riderze, no i kadr bym dal inny, szerszy i nieco z dolu, i jeszcze ta ramka, chociaz bys ja zrobil dobrze


ujecie po prawej mega, chociaz odrobine przeswietlone jeszcze 1 lampa by sie przydala


ciekawe ;] ja bym to jeszcze bardziej wykadrował ;]


caly dol zbedny


wiem ze to nie TW źle sformułowałem opis zaraz poprawie :P


ciekawa opcja :D


akurat o to chodzilo ale luz ;] dzieki za uwage


2 fotograf wkurwia brakuje mi tu lampy ;/ zeby elka doswietlic ;] ale jak zawsze jestem pod wrazeniem twoich zdjec ;] miszcz dalej szara polowka na niebie ?

ps. zmniejsz ta ramke i kadr chyba troszke w lewo leci ;]


maly edit: wykadrowalem i zmniejszylem podpis ;]


baardzo ciekawe ;] tylko mogles odrobine mniej przepalic to swiatlo za oknem ;]


kwiat jakich wiele ale inny niz wszystkie ;] troche za duze, i lekko przyszumione (bynajmniej na moim monitorze)


bo tak mi sie podoba


jak sie podoba One passion part 2 to ocencie tez part 1 ;] link wyzej ;]



1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt